Állás részletei
-
Cég neve
LPP Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
1139 Budapest
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Magyar anyanyelvi szint
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Payroll specialista
Az LPP egy lengyel családi vállalkozás, a közép- és kelet-európai régió egyik leggyorsabban növekvő ruházati vállalata. Az LPP büszke tulajdonosa öt kiváló ruházati márkának: Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay. 30 éve sikeresen működünk Lengyelországban és a világ különböző részein, jelenleg 39 piacon vagyunk jelen, köztük olyan ikonikus városokban, mint London, Berlin vagy Tel Aviv.
Célunk, hogy ambiciózusak legyünk, folyamatosan keresve az új kihívásokat és törekedve a fejlődésre. Az LPP erősségét a csapatunkban találjuk, amely ma már több mint 29,000 tehetséges munkavállalóból áll. Az ő szenvedélyük motivál minket, hogy mindig legyen bennünk elég energia és bátorság, hogy többet érjünk el. Az LPP a minőség, az innováció és a divat iránti elkötelezettsége révén folyamatosan formálja a ruházati ipart és szilárdan hisz abban, hogy a fejlődés és az együttműködés kulcsfontosságú az eredményességhez.
Főbb feladatok, munkák:
- Bérszámfejtési folyamatok teljes körű előkészítése, kezelése
- Napi szintű kapcsolattartás és adatszolgáltatás a külső bérszámfejtőcég részére
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó statisztikák, riportok elkészítése
- Bérproblémák kezelése
- Ki- és belépő munkavállalók rögzítése a bérszámfejtőcég részére
- Egyéb adminisztratív jellegű HR feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás az üzletekkel, a HR és pénzügyi osztályokkal, valamint együttműködés a cégcsoport más területeivel szükség esetén
- Bérügyi és társadalombiztosítási jogszabályok naprakész ismerete és alkalmazása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szakirányú végzettség (bér -és tb ügyintéző területen)
- Bérszámfejtésben szerzett legalább 2-3 év szakmai tapasztalat
- Magabiztos excel ismeret
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit kínálunk:
- Dinamikusan fejlődő, modern munkakörnyezet
- Fejlődési és előrelépési lehetőségek cégen belül
- Átfogó gyakorlati tapasztalatok megszerzésének, elmélyítésének lehetősége
- Rugalmas munkaidő
- Barátságos légkör és támogató munkatársak
- Munkába járás támogatása
- Alkalmankénti home office lehetősége
- Havi "Office Brunch" megrendezése az irodánkban
- Kávé, tea, snack korlátlan fogyasztása
Jelentkezés módja:
A jelentkezéshez kérlek kattints a "Jelentkezem" gombra és csatold magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat!